maandag 11 januari 2016

Nieuwjaarsbrief

Eerst en vooral moet ik sorry zeggen,
want ik vergat mijn fototoestel soms klaar te leggen.
Eigenlijk was ik het gewoon kwijt
en daarover heb ik  nu een beetje spijt.
Nu heb ik het terug,
dus dacht ik ... laat ik iets schrijven en vlug ...

Gisteren zei ik nog tegen mijn ma,
het is de eerste keer dat ik in zo'n tof klasje sta.
En als ik echt eerlijk ben,
het is de leukste klas die ik ken!
Soms zorgen ze wel voor grijze haren,
maar dan probeer ik te denken aan enkele pijnlijke blaren.
Het is wel dringend tijd voor betere punten,
want dan krijgen jullie misschien mijn favoriete munten.

Ook de ouders, grootouders en familieleden wens ik in 2016 het beste toe.
En nu stop ik ermee, want van al dit schrijven of lezen worden we een beetje moe.

Meester Jürgen groet de geduldige lezers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten